Мой сайт
Главная | Каталог статей | Регистрация | Вход
Приветствую Вас Гость | RSS
Меню сайта
Категории каталога
Мои статьи [7]
Форма входа
Поиск
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 13
Главная » Статьи » Мои статьи

Способ воздушного старта со сквозной шахты вдоль самолёта, в котором её дополнительно ускоряют электро и пневмоприводом.

        
 Опис винаходу

Спосіб повітряного старту ракети з прохідної шахти вздовж літака, в якому її додатково прискорюють електро і пневмоприводом.
  На сучасному рівні існують способи повітряного старту: "із під крила", "із спини" і викид назад із середини літака і наступним стартом. Вада - невикористання маси літака як "точки опори". До прадавніх невогнепальних способів метання: луки, арбалети, Архімедові машини, додались сучасні  - пневматичні (парові) катапульти що прискорюють літаки на авіаносцях, електропушки. З китайського фольклеру відомий проект запуска космічних супутників з велетеньскої рогатки. Недолік - можливість масового отримання грижі.  
   В основу винаходу  поставлена задача запуску ракети (1) Мал. 1 із прохідної шахти (2) уздовж фюзеляжу турбогвинтового літака (3).
  Суть винаходу -короткочасне, потужне прискорення ракеті додають шляхом приводу соосними електро-пневмодвигунами  (4) через зубчасті ролики (5) відповідно на зубчасті рейки (6) із направляючім ребром (7) по боках ракети. Діаметр роликів зменшують від хвоста літака до носа, їх розташовують у герметичних кишенях (8).
Також прискорення додають лебідкою (9) на витяжний трос (10) 
зачеплений у хвості ракети. Бортову електромережу літака підсилюють батареєю стартерних акумуляторів і конденсаторів (11), і додатковими генераторами (12) на турбогвинтових двигунах, пневмопривід отримує стиснене повітря з ресивера (15). Для збільшення "шляху розгону" ракету перед стартом виводять із шахти максимально можливо назад.
  Реактивні двигуни ракети (13) умикають на малу тягу завчасно, ще на
аеродромі. В літаку розташовують додаткові баки з ракетним паливом (14).
Під час проходження шахти, для зниження температури, в полум*я ракетних двигунів уприскують воду через сопла (16) закріплені на дюзах.
 
  Технічний результат :
  1. Додаткове прискорення ракеті , гальмування літаку і відповідно безпечне розведення в просторі до вмикання реактивних двигунів на повну потужність.
  2. Збільшення корисної маси ракети.
  3. Шахта зміцнює літак.
  4. Додаткові генератори можливо вмикати як електродвигуни  при злеті літака.
  Можливість здійснення:

  1. Вісь обертання турбореактивних двигунів і ракети повинна бути в
одній площині - щоб не було гіроскопічної протидії.
  2. Шахту й кабіну роблять жаростійкими.
  
 Формула винаходу

   Спосіб повітряного старту , в якому ракету запускають з прохідної шахти вздовж фюзеляжу турбогвинтового літака, її додатково прискорюють електро-пневмоприводом на зубчасті рейки по боках ракети і витяжний трос, шлях розгону збільшують виведенням ракети з літака максимально можливо назад, під час проходження шахти, для зниження температури в полум*я ракетних двигунів уприскують воду.
 
 
 
Категория: Мои статьи | Добавил: inventions (29.05.2008) | Автор: Igor
Просмотров: 2002 | Комментарии: 6 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всего комментариев: 6
5 inventions  
0
Правильный рисунок -
http://saulich.narod.ru/fly.jpg
База Укрпатента - патент №85372
http://base.uipv.org/searchINV/search.php?action=viewdetails&IdClaim=128461

6 airstartsaui  
0
Крокодил не ловится.
Хоть для малой компенсации трудо и киловатчасов за интернет надыбал Биткоин браузер, клон Хрома, шустрый, рекомендую.https://get.cryptobrowser.site/2647802

4 Saul  
0
ПАТЕНТ UA №85372 С2
МПК (2009) D64D 7/00

СПОСОБ ВОЗДУШНОГО СТАРТА РАКЕТЫ СО СКВОЗНОЙ ШАХТЫ ВДОЛЬ ТУРБОРЕАКТИВНОГО САМОЛЁТА, В КОТОРОМ РАКЕТУ УСКОРЯЮТ ЭЛЕКТРО И ПНЕВМОПРИВОДОМ

(21)20041109213; (46) 26.01.2009, Бюл.№2; (72,73) Саулич Игорь Иванович, UA

ФОРМУЛА

(57) Способ воздушного старта, в котором ракету запускают из сквозной шахты вдоль фюзеляжа самолёта, её дополнительно ускоряют электро-пневмоприводом на зубчатые рельсы по бокам ракеты и вытяжной трос, путь разгона увеличивают выведением ракеты из самолёта максимально возможно назад, во время прохождения шахты, для снижения температуры, в пламя ракетных двигателей впрыскивают воду.

3 Saul  
0
Со вставкой обновлений какие то проблемы, пропал рис самолёта. Псмотреть можно здесь. http://saulich.narod.ru/graph5.htm

2 inventions  
0
Патент UA №85372

1 Гусев_А  
0
Я не считаю, что приемущества такого старта реальны. Из недостатков 1-е: прибавка скорости, как за счет разгона самолетом, и тем более за счет плевка -- копейки; 2-е самолет явно эксклюзивной конструкции, дозвуковой и не высотный с хреновой аэродинамикой; 3-е после расстыковки РН на столько далеко вперед не выплюнется, чтоб реально было у нее запустить двигатель без вреда для самолета нужны маневры, а значит время, за это время не имеющая аэродинамических качеств ракета опустит носик; 4-е если ракета будет иметь криагенные компаненты, то она может вмерзнуть в своей шахте, или как, ее оснащаем серьезной теплозащитой; 5-е я мечтаю о полностью многоразовых системах.

Имя *:
Email *:
Код *:

Copyright MyCorp © 2024
Бесплатный конструктор сайтов - uCoz